czwartek, 1 maja 2014

Droga królów Brandon Sanderson od 30 kwietnia

Tęsknię za dniami przed Ostatnim Spustoszeniem. Epoką, zanim Heroldowie nas porzucili, a Świetliści Rycerze zwrócili się przeciwko nam. Czasem, gdy na świecie wciąż była magia, a w sercach ludzi honor…

Obserwujemy cztery postaci. Pierwszą jest chirurg, zmuszony do porzucenia swej sztuki i zostania żołnierzem w najbardziej brutalnej wojnie naszych czasów. Drugą – skrytobójca, morderca, który płacze, kiedy zabija. Trzecia osoba to oszust, młoda kobieta, skrywająca za płaszczem z kłamstw swoją prawdziwą naturę. Ostatnią jest arcyksiążę, wojownik, owładnięty żądzą krwi.

Świat może się zmienić. Wiązanie Mocy i Odpryski mogą powrócić, magia starożytnych dni znów może należeć do nas. Ta czwórka jest kluczem. Jedno z nich może nas zbawić. A jedno nas zniszczy.

„Książka mnie zachwyciła. Co jeszcze mógłbym powiedzieć”.
— Patrick Rothfuss
 

Tytuł: DROGA KROLÓW

Autor: Brandon Sanderson

Tytuł oryginału: The Way of Kings

Seria: Archiwum burzowego światła

ISBN: 978-83-7480-421-9

Tłumaczenie: Anna Studniarek

Oprawa: miękka

Ilość stron: 960

Rok wydania: 30 kwietnia 2014

Cena detaliczna: 59,00


8 komentarzy:

  1. Ksiażka zdecydowanie dla mojego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pozacja ciekawi mnie od dłuższego czasy, ze względu na niesamowitą grafikę, to ona pierwsza rzuciła mi siew oczy, a potem dopiero ciekawy opis. Ale ta cena... Trochę spora.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie wolę inne gatunki literackie, więc spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie nie mogę doczekać się tej książki! Słyszałam tak dużo dobrego o niej i o samym Sandersonie, że na pewno po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie przeczytałam książki należącej do tego gatunku, więc chyba powinnam się zastanowić nad kupnem ,,Drogi królów". Jeśli nie spodoba mi się ta powieść, przynajmniej mój brat będzie szczęśliwy, bo on kocha fantastykę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie moje klimaty! Już nie mogę się doczekać aż dorwę książkę w swoje ręce!

    OdpowiedzUsuń