czwartek, 27 lutego 2014

„Ja Inkwizytor. Głód i pragnienie”


OTO ON,  INKWIZYTOR I SŁUGA BOŻY
CZŁOWIEK GŁĘBOKIEJ WIARY


Oto świat, w którym Chrystus zszedł z Krzyża i objął władzę nad ludzkością.
Świat tortur, stosów i prześladowań.

Mogę być waszym najgorszym koszmarem, jeśli tylko zechcecie.
Imię jego Mordimer Madderdin - przed sąd inkwizycyjny posłał dziesiątki ludzi.
Nawet nie przypuszczasz, ile rzeczy da się wyrzeźbić za pomocą jednego dłuta.

PREMIERA 28.02.2014

Fragment 
Link do książki: http://fabrykaslow.com.pl/zapowiedzi/ja-inkwizytor-glod-i-pragnienie-2
 

9 komentarzy:

  1. Autorem jest Jacek Piekara. Wiem, to oczywiste, ale w zapowiedzi nigdzie tego nie ma, więc dodaje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba nie dla mnie, nie będę wyczekiwała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę serię w planach, ale nie wiem, czy kiedykolwiek uda mi się sięgnąć po historię Mordimera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się cieszę na jego nowe przygody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla fanów tego gatunku powyższa książka zapewne będzie priorytetem, lecz ja jednak podziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówisz, książka raczej dla wielbicieli gatunku. Innym osobom raczej się nie spodoba. Więc ja też już podziękuję.

      Usuń
  6. Całkiem ciekawa publikacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno kupię. Kiedyś, Być może, kiedy da się skompletować historię dziejącą się przed 'Sługą Bożym', bo teraz jest kompletny chaos.
    W ramach ciekawostki dodam, że kolejna część "Ja, inkwizytor', która miała zostać wydana, czyli najprawdopodobniej ta, miała się nazywać 'Dzieci z kolorowymi oczami'. Więcej jainkwizytorów pan Piekara nie przewidywał, choć czy coś się zmieni - jeszcze zobaczymy :]

    OdpowiedzUsuń